Kyra K ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pauling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 307
P

Pauling

Är det någon som har Kyra K ridbyxor? Jag provade ett par häromdagen som jag tyckte verkade helt ok. De kostar rätt mycket, jag har ingen lust att lägga ut så mycket pengar på någonting som inte är BRA. Så vad säger ni som har sådana, är det bra kvalitét på dem? Kan jag förvänta mig att de håller lika bra som tex. Eurostar?

Sv: Kyra K ridbyxor

jag har ett par. Mina tappade färg ganska fort (marinblå).
Gillade inte riktigt passformen på dom i början..kändes som ja skulle tappa dom .. glida ne rpå rumpan. men nu när dom är ingådda så känns de bättre o ja trivs br ai dom.
Dock kommer ja alltid välja pikeur framför andra ridbyxor.. o eurostar använder ja inte alls *ryser*

Sv: Kyra K ridbyxor

Pikeur har ett pat as snygga rutoga för 1300 typ men de e snygga=)
euro star å cavallo har me snygga=))

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 117
Senast: MiaMia
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 201
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka