Kyra K vinterjackor, var??

kopparberg

Trådstartare
Jag tänker köpa en sådan, men hittar ingenstans på nätet några som säljer sådana! :confused:

Lillhästen i Stav säljer endast höst och vårmodellen.

Ingdams priser är från 2001.
 
Ring till Ingdams och fråga, de brukar ha de nyaste. Annars kan du höra med Skara hästsport, de har oxå sådana jackor. De skickar hem snabbt om du beställer.
 
jag köpte min på nån utförsäljning i malmö...endast 500 spänn..som hittat ju... :)
 
Jag kollade på sidan, och det fanns ju två olika vinterjackor!
Så jag är nöjd! :)

Hade du tänkt dig köpa den gamla varianten?
 
ja... jag ville ha en olivfärgad, men den färgen finns tydligen inte längre :crazy:
 
Synd!
Jag kunde inte få fram de olika färgerna på bild?!
Det var samma färg på vilken bild jag än klickade.

Oliv är en färg jag kunde ha tänkt mig också! Lite lagom neutral utan att vara tråkig!
 
jag har oxå försökt kolla på färgerna men det är bara samma överallt... :confused:
 
* asgarv * :rofl: :rofl:
Kanske tur att just färgen oliv verkar ha utgått, kanske risk för att jag äter upp jackan annars?! :D
Lite dyra kostvanor att käka Kyrajackor kanske?! :rofl:
 
gör vad som helst för en kyra k edith! provade den på odal, sååå himla skööön... å varm! helt underbar! ska tvinga mamma köpa den åt mig! :banana: fryser ihjäl i min klubbjacka som bara har ett ganska tunt fleecefoder.. *hutter* och vi som får 1,20 me snö och 30 -! :eek: :o :( :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: kma
·
Utrustning Har ledrep från Weaver slutat säljas i Sverige, eller är jag bara helt kass på Googlande? :confused: Nån som vet var jag kan få tag på...
Svar
5
· Visningar
573
Hundavel & Ras Hej! Jag är inne på att köpa en omplacering men vill först se mig för vad som gäller med tidigare köpeskontrakt. Nuvarande ägare har...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 684
Senast: Freazer
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp