Läckert täcke!

Koppen

Trådstartare
Se vilket härligt fleecetäcke som hängde i sadelkammaren idag!
Måste ha! :love:
Februari.jpg

Sv: Läckert täcke!

Men vad bra då kan hon sälja det till min bruna som passar i alla färger.....:idea:

Jag har en blå-vit rutig att byta med :angel:

Ja, hööks nya serie :crazy: Finns blå med blommor också... Täcken, schabrak, benlindor, transportskydd etc...

Ja, men jag tror inte de har kommit upp på hemsidan än. Jag tittade lite halvhjärtat om de hade i 135, men det vet verkade bara finnas till 125. Hur stor är hästen som har det rosa täcket?

Ponnyn har 125 cm :idea:

Och då slipper han "drunkna" i det rosa som är 135 cm, utan det får Lippan ha och hennes blå-vi rutiga i 145 som hon "drunknar" i kan jag sälja :idea:

:love: Äääälskar rosa!!! I alla former, särskilt hjärtan och stjärnor och blommor. Min skimmelskäckVALACK får helt enkelt finna sig i att vara rosa (eller lila ibland) för jämnan. Det är ju faktiskt rosa till pojkar oxå nu för tiden! (Å jag har är ju ändå 32 och har ens inte en ponny...:o )

Var på hööks igår och kan berätta at det helt klart är hööks täcket komemr ifrån :D

Köpte inget då det inte är min stil.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
643
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka