Läckert täcke!

Sv: Läckert täcke!

*Harkel* nej tach *uscha* skulle aldrig få komma nära min häst...

blää
skulle ja aldrig sätta på min häst iaf !! :o

Om den skulle funnits i ljusblått i storlek 89 så skulle jag ha fköpt ett till min shettiz.
Super söt!

Hmm, jag gillar grejjer i lite udda färger, men min häst hade nog hellre frusit än visat sig i det där...

jag har ett rosa med vita&svarta får på från www.ponnyprakt.se, på min bruna lilla tös ;) hon är svin söt i det :D
gå in på "allti i fleece" sedan "Täcken" sedan "fleecetecke" sedan väjer ni i rulllisan sedan syns alla längst ner på sidan :D:d

Min dotter och jag var på Hööks igår och då såg jag täcket låg där...
Efter att ha sett det i stallet några dar nu, måste jag säga att jag börjar lessna på det. Det var inte så häftigt som jag tyckte...
Jag tror jag håller mig till mina marinblåa täcken. :)

Jag såg en tinker igår som hade ett ländtäcke med samma mönster, jättesött ^^

Louise skrev:
Se vilket härligt fleecetäcke som hängde i sadelkammaren idag!
Måste ha! :love:
Februari.jpg

Njae... Inget täcke jag någonsin skulle köpa. :eek:
Men, smaken är ju som baken. :D

Tyckte d va guligt, men det passar nog inte till hästar utan snarare till mindre ponnys. Typ som min lilla shettis :p

:eek: riktigt gräsligt :eek:, om man inte har en liten ponny av max c-storlek då förstås för då kan det ju vara gulligt ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
643
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka