Läckert täcke!

Sv: Läckert täcke!

tycker att det finns så himla töntiga färger på ridutrustnigar.
Typ baby blå skydd och rosa schbrak :crazy:
Vem köper sånt? Tycker att man inte ska göra hästen till en glitter bomb.
Det värsta tycker jag är när någon kommer med babyblå senskydd, babyblåtr schbrak och små detaljer med baby blåfärg bläääää

Ehh... jag köper sånt? hur kul är det och gå omkring med bruna saker och se ut som en vandrande koskit

Lozzan skrev:
Ehh... jag köper sånt? hur kul är det och gå omkring med bruna saker och se ut som en vandrande koskit

Men då tycker jag att om man köper såna saker baby blå så ser man ju ut som man har en BArBIE HÄST :)

Jag köper inte bruna saker utan gröna har ett vinrött schabrak som jag älskar.
Men att lila täcken så ser hästen ut som en smällkaramell. :crazy:

My Beauty skrev:
tycker att det finns så himla töntiga färger på ridutrustnigar.
Typ baby blå skydd och rosa schbrak :crazy:
Vem köper sånt? Tycker att man inte ska göra hästen till en glitter bomb.
Det värsta tycker jag är när någon kommer med babyblå senskydd, babyblåtr schbrak och små detaljer med baby blåfärg bläääää
Precis vad jag har till min mörkbruna häst, och jag får beröm VARJE gång hon har det på sig! Ljusblått schabrak med guld passpoal och matchande fleecelindor. :love:
Blått i alla nyanser är SKETSNYGGT! :)

Hade barnen haft en liten shettis så hade dom fått det!
Såå sött!

Min svarta tinker skulle passa i det om det inte vore för att han är hingst och jag är över 10:p ;)

Ska jag vara ärlig tror jag hästen skiter fullständigt i om täcket är rosa, brunt, gult, grönt, blått eller har hjärtan eller blommor på. Vill man ha ett snyggt täcke är det väl ens egen smak och fantasi som bestämmer.;)
Jag tackar nej till rosa och hjärtan, men min häst tror jag skulle bli rätt glad över ett nytt mjukt fleecetäcke, oberoende av färgen.

Jo det tror jag med.
Jag har sneglat på det nya äppelgröna täcket på h**ks.
Men får hejda mej då jag nyss köpt ett regntäcke till honom. Sen så kör jag mest med blått till honom.
Allt passar ju till svart så han skulle bli fiin i det gröna:bump:
Men sambon skulle INTE tycka om det!:D

gilli skrev:
Ska jag vara ärlig tror jag hästen skiter fullständigt i om täcket är rosa, brunt, gult, grönt, blått eller har hjärtan eller blommor på. Vill man ha ett snyggt täcke är det väl ens egen smak och fantasi som bestämmer.;)
Jag tackar nej till rosa och hjärtan, men min häst tror jag skulle bli rätt glad över ett nytt mjukt fleecetäcke, oberoende av färgen.

Men man ska väl inte se ut som en barbie docka???

*Lägger mig i* :angel:

Jag tycker inte att man ser ut som en Barbie-docka bara för att man har valt en udda färg eller ett udda motiv på alla sina saker till hästen. Bara för att man har valt att matcha sin häst med rosa i stället för mer klassiska färger som brunt, grönt och beige så behöver det inte betyda att personen vill se ut som en clown/Barbie eller liknande. Den personen kan mycket väl ha tänkt ut och planerat att den ska vara fin med matchande schabrak och benlindor, bara att de är rosa. Alla behöver ju inte gilla de färgval och färgkombinationer som varje person gör, det är j faktiskt omöjligt eftersom skönheten ligger i betraktarens öga...

Finner bara en lämplig kommentar:

puke.gif

;)

:eek: Det är det hemskaste täcke jag har sett. Kommer aldrig i närheten av min häst.

Hm, ja jag vet...;)

Men det är ju min hästs namn, och det kan jag ju inte ändra på liksom. Dessutom klär det henne!:p

Färgmässigt klär hon i grått, svart och vitt... Inget rosa här inte! (Fast husse hotar med att köpa alla rosa täcken han ser...)

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
643
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka