Läckert täcke!

Sv: Läckert täcke!

Louise skrev:
Se vilket härligt fleecetäcke som hängde i sadelkammaren idag!
Måste ha! :love:
Februari.jpg

Hahahaha jag har ett sådan!!:banana: Köpte till min påller mest som skämt och hon fick det på alla hjärtans dag:love: Gulligt värre. Dom finns på Hööks.

//Loddie

Tja, det är en vanlig varmblodstravare...

Men hon är döpt i Danmark 1988, jag vet inte om det kan vara orsaken?;)

Min syster kallas för övrigt för Pinky av sina kompisar, men jag vet inte varför. Det var dessutom innan jag köpte Pinky. Vi måste ha en viss dragning till det namnet i familjen.:crazy:

Det är min sadel och schabrak till höger om täcket - det grå/beiga, så så färgglad är jag! (Kanske därför jag reagerade så på färgerna) :rofl:

overtyre skrev:
*Lägger mig i* :angel:

Jag tycker inte att man ser ut som en Barbie-docka bara för att man har valt en udda färg eller ett udda motiv på alla sina saker till hästen. Bara för att man har valt att matcha sin häst med rosa i stället för mer klassiska färger som brunt, grönt och beige så behöver det inte betyda att personen vill se ut som en clown/Barbie eller liknande. Den personen kan mycket väl ha tänkt ut och planerat att den ska vara fin med matchande schabrak och benlindor, bara att de är rosa. Alla behöver ju inte gilla de färgval och färgkombinationer som varje person gör, det är j faktiskt omöjligt eftersom skönheten ligger i betraktarens öga...
¨
Jag tycker att små ponnyer kan passa i det men d och uppåt så ser det bara HEMSKT ut. :(
Jag kan ha ett par gröna eller blå lindor men ett par rosa med små ponnysar på skulle jag aldrig ha tanke på att köpa eller köpa ett par ESCKADRON skydd i baby blått

jag tycker det är jättesött :love:
ville ha det randiga till min fjord, men han har 135 i täcken & transportskydden fanns ju bara i strl ponny :mad: han som har så feta ben.
så det bidde inget :p

*lånar knapp*

Äsch man kan väl inte få ett sammanbrott över valet av färger till sina hästar. Jag använder för tillfället rosa till min häst, förut var det bara gult. Jag älskar starka färger och som tur väl är så gör min pojkvän oxå det, vi har lila hall och rosalilagultorangerött vardagsrum (låter fööörfääärligt va:rofl: :rofl: ) Men det det är väl upp till var och en om man gillar starka eller mer dämpade färger. För mig är det "viktigt" (inte viktigt som riktigt viktiga saker...) att det jag har på mig, min häst eller mitt hem för tillfället passar ihop, vare sig det är rosa eller brunt. Jag blir lycklig av starka färger, men ibland avänder jag ändå brunt för jag tycker det är fin oxå, särskillt ihop med rosa eller ljusblått!!!

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
643
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka