Ladda ner filmer

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Bisquit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 017
B

Bisquit

Vilket program är bäst om man vill ladda ner filmer? Är det Kazaa? Undrar även hur man ser om det är den riktiga filmen och inte skit? :confused:

Jag tycker inte att kazaa är det bästa.. prva dc++

Sen hur du kan se om det är bara skit eller inte så finns det lite olika saker att titta på.

tex, hur stor filmen är? kanske det är 2 delar av en normal lpng film och varje del är kring 800 mb så kan det vara bra kvalitet, du kan också titta vad filen heter, avi, divx och svcd är oftast bäst. Bäst är att titta på vad den heter,.. man lär sig efter ett tag vilka format som brukar vara bäst och vilka som brukar vara screeners, har du en kvick uppkoppling så är de ju bara att prova dig fram, och lär av att göra :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 680
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 635
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31