Laddning Lap

No1

Trådstartare
Hur lång tid tar det att ladda upp en lap första gången?

Laddningslampan som först lös orange lyser nu grön efter 30minuters laddning.
Är den verkligen full-laddad då?
Fick stark förmaning om att jag skulle se till att ladda fullt första gången och nu kliar det i fingrarna...
 
Sv: Laddning Lap

Troligtvis är den klar. Det är ju inte alltid som batterierna är helt urladdade när man får grejerna. :)
 
Sv: Laddning Lap

Jjjiiihhhuuuuu!!!!!


Då sätter jag gaddarna i den NUUUUUUUU :d:D
 
Sv: Laddning Lap

dessutom så tar det ca 4 urdragningar/urladdningar innan batteriet har nått full kapacitet.
ha såkul med nya lappen, vad blev det förnågot?
 
Sv: Laddning Lap

dessutom så tar det ca 4 urdragningar/urladdningar innan batteriet har nått full kapacitet.
ha såkul med nya lappen, vad blev det förnågot?

Hmm jag ska tydligen ha ett "8 cells batteri".
Säger mig inte mkt då detta är min första lap men när jag jobbat intensivt med uppstart/programkörning/kopiering tog den slut på fyra timmar efter första laddningen.
Är det bra eller dåligt?

Köpte en Acer Travelmate 5520, HD, ATI X2400XT, 4GB DDR2, 250GB SATA, 2.2GHZ, 1GB grafikmemory, 4USB, 15.4" wide crystal bright, inbyggd cebcam+mik...allt samlat på 2.6kg.

Vi har inte känt varandra så länge men jag tror detta kan bli en långvarig och stabil relation då han verkligen känns trygg, förstår mina behov, är snabbtänkt, välutrustad och framförallt TYST! Jag har aldrig brytt mig särskilt om utsida men ok, att han är snygg är inget minus ;)

//No1 använder sitt annonssignon
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 361
Senast: Badger
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 034
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: miumiu
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 048
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp