Dags för mig att köpa nya stövlar och jag funderar över vad jag ska köpa för några..
Jag har i 5 år haft hööks stövlar utan snörning, för mig har dom fungerat super och jag är väldigt nöjd. ett stort + för att dom har både dragkedja och "pådragarhylsor".
Funderar på att köpa ett par till likadana, men funderar på om jag vill ha ett par av bättre kvalitet, även om dom här har varit över all förväntan i kvaliteten.
Jag vill gärna ha dragkedja, men det är väl inget måste, men ska jag ha dragkedja vill jag gärna även ha hylsorna så jag kan dra på mig dom med pådragare också.
priset spelar ingen större roll, tänkte önska mig dom i födelsedagspresent.
men är dom inte svindyra är det såklart positivt.
Inget man beställer över nätet- måste kunna prova dom och det i gbg-området!
Så fram med tipsen nu!
Jag har i 5 år haft hööks stövlar utan snörning, för mig har dom fungerat super och jag är väldigt nöjd. ett stort + för att dom har både dragkedja och "pådragarhylsor".
Funderar på att köpa ett par till likadana, men funderar på om jag vill ha ett par av bättre kvalitet, även om dom här har varit över all förväntan i kvaliteten.
Jag vill gärna ha dragkedja, men det är väl inget måste, men ska jag ha dragkedja vill jag gärna även ha hylsorna så jag kan dra på mig dom med pådragare också.
priset spelar ingen större roll, tänkte önska mig dom i födelsedagspresent.
Inget man beställer över nätet- måste kunna prova dom och det i gbg-området!
Så fram med tipsen nu!