Läderstövlar - vilka?

Sv: Läderstövlar - vilka?

Jo jag såg det och tittade lite på dom.. Men jag vill ju känna på dom o lukta på dom o allt såntdär käckt som man vill göra! :D

Du är ju hoppelihoppare främst väl? men vilka är dina favoriter?

finns olika moddeller både med och utan dragkedja och olika hårda det är bara att rpova=)
har ju piaff och dom är hårda.

Jag har just köpt ett par Königs och de är superbra! Men nu i efterhand funderar jag lite på om jag skulle köpt från Stenbergs. Min kompis har sådana, stenhårda från början men efter ett halvår har de blivit underbart mjuka :love:

Love*Laika skrev:
Jag har just köpt ett par Königs och de är superbra! Men nu i efterhand funderar jag lite på om jag skulle köpt från Stenbergs. Min kompis har sådana, stenhårda från början men efter ett halvår har de blivit underbart mjuka :love:

köpte mina på stenbergs, och precis som du säger i början stenhårda men nu hur sköna som helst , skulle kunna ha dom jämt
de har brett utbud av storlekar och vadmått etc, och slipper beställa , vilka königs köpte du ?
varför funderar du på om du skulle köpt dom på stenbergs ??

Nu har jag kikat lite, hittade ett par jäkligt snygga från Petrie som jag funderar på att köpa.

Har nog bestämt mig för att utan dragkedja blir bättre, men har ju inte bestämt mig helt! ;)

Är däremot fortfarande nyfiken på Königs då jag inte sett några såna än, någon som vet någon affär i gbg som har dom?

Jag har både ett par Königs och ett par Cavallo. De kostade mycket i inköp, men håller och är fortfarande snygga efter nästan 10 år.

lizan skrev:
*puttputt* königs.. var? :angel:

ingen aning i göterborgsområdet ,
och ingen bra sidan där de visar stövlarna ,
och deras hemsida hittar jag inte

jag hoppar inte i mina helelr totlat omöjligt kan inte rida med kortare läder en mina dressyrläder i dom, men dom tänkte jag bara som just dressyrstövlar, finsn ju andra stövlar från cavallo som passar som alroundstövlar.

ja kan bli lite bökigt att hoppa i dressyrstövlar , :)

Vart hittar man Sarmstövlar för 2500?

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
816
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 505
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka