Läckösläp!

Vi har ett och jag gillar det inte. Skramligt och hoppigt att köra!
 
jag har haft två. ett enkelaxlat och en "falsk" boogie. både jag och hästarna har varit nöjd med båda, även om boogien naturligtvis gett mycket bättre åkkomfort. bra folk som tillverkar dem dessutom, lätta att ha och göra med angående specialkonstruktioner etc. jag tycker det är en mycket bra budgetkärra.
 
Jättenöjd med vårt från mitten av nittiotalet. Rejält för lite pengar och lätt med reservdelar och tillbehör direkt från tillverkarna.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har haft Lunar till mitt veterinärkonto, 3.75 procent i månadsränta och ett kopplat bankkort med fria uttag. Varit nöjd men nu ska...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Viva
·
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
125
Kropp & Själ Spinoff på tråden om att trolla bort komplex. Vad är ni särskilt nöjda med er själva? Utseendemässigt och i övrigt? Jag har långt...
2
Svar
25
· Visningar
1 305
  • Artikel
Hästnyheter Två stall blev ett. Och vips blev pappa Peter och sonen Johan Untersteiner bäst i Sverige. Nu jagas de åter i toppen. – Vi är inte helt...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp