Motsatsen till komplex - vad är ni extra nöjda med?

Rent utseendemässigt så gillar jag min kroppsform. Är rätt kort, har natuligt ganska platt mage och tydlig midja. Lagom bröst och ganska breda höfter och helt okej rumpa. Är liksom proportionerligt kurvig. Är ändå nästan 48 år och väger ett par kilo för mycket, men kroppens grundform är ändå alltid bra. :D (Gillade min hårfärg också innan det blev mest bara grått… :cautious: Det var mörkmörkbrunt med en hint av rött pigment.) Annars är jag nitiskt noggrann och är bra på detaljer. Har bra bildminne och har alltid haft lätt att lära mig saker.
 
Det ar svart att saga ... jag ar nojd med mig. Jag gillar mig. Jag skulle bli basta kompis med mig om jag inte vore jag.:D

Jag ar nojd med mitt utseende, visst kunde en del vara battre, men jag har aldrig stravat efter att vara nagon skonhets drottning sa jag ar nojd med att se allmant "trevlig" ut.
Jag ar mycket fortjust i min hjarna, for det mesta, inte med min "measurement deficit" forstass men jag har kommit overens med mig sjalv och ar numera ratt bra pa att jobba runt det.
Jag gillar att vara logisk och analytisk ... och kunde vara lite mindre svart/vit, men ar inte missnojd med min brist pa graskala.
Mest nojd ar jag med att vara en possitive person som forsoker att se den possitiva sidan i det mesta i livet. Allt blir sa mycket roligare da.
 
Jag tycker om att jag har en kropp som fungerar att göra det jag vill! Sen gillar jag att jag är genuint glad för andras skull - avundsjuka/svartsjuka har aldrig någonsin existerat hos mig.
 
Jag har fint hår med fall och ögon som många kommenterar. Och så har jag sett till att jag är stark och vältränad. Jag gillar också min naturligt platta mage och mina bröst.
 
Jag gillar tyvärr få saker i mitt utseende men jag tycker om mina ögon. Tycker de har fin färg och karaktär.

Men jag är mest stolt över min intelligens och min humor. Jag är kvicktänkt och ganska rolig och har förmåga att förstå komplexa frågor, tänka strategiskt och strukturera information.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 163
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 541
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 745
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp