Läderstövlar

E

Egonson

Vilka märken har bra, prisvärda stövlar?
Någon som har Monutain High Rider stövlar?
Har testat och tycker de verkar jättesköna och bra..
Men jag vill nog höra vad andra tycker innan jag köper såna dyra *snål* :D
 
Jag har såna och tycker dom är supersköna! Mjuka och smidiga redan från början...kostade 1200kr tror jag! :confused:
 
jag har en äldre modell av dessa stövlar... dragkedjan går sönder hela tiden...
 
Här kostar de 1599 kr i de flesta affärer jag har kollat i.
 
Jag har sådana stövlar och jag tycker att de är superbra, vet inte hur jag klarade mig utan dem innan! :) De kostade 1500 kr när jag köpte dem för 1,5 år sedan.
 
jag har såna med

är jättesköna tycker jag.
sitter bra, är mjuka å sköna :D
 
Jag har ett par MH High Rider. Min är av den äldre modellen (MH påstår att de nyare är bättre) och dragkedjorna har gått sönder tre gånger (har fått ett par nya dragkejdor från MH och ett par har butiken jag köpte dom ifrån köpt från en skomakare här i stan & båda dragkejdorna har varit bland de bästa och tåligaste som finns), men nu har jag gett upp om att laga dom och köpt mig ett par Cavallo istället!
Och de flesta ridsportsaffärer jag pratat med har sagt att ridstövlar och dragkedjor inte hör ihop, inte ens på de dyrare stövlarna...

Men annars är ju stövlarna jättesköna (speciellt foten) och bra!
 
Vad synd att det inte är bra med dragkjedja. För det är ju mycket lättare att komma i dom då!
 
Jag kopte mountain HR i våras de gick på ca 1000:- på rea. Jag är helnöjd det som jag kan klaga på är att de gnisslar i sulan då man går men det är bara det som varit "dåligt", gillar dem skarpt.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 910
Senast: valy
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 366
Senast: Buongusto
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 370
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp