Längd på valphalsband?

S

Sweet

Någon som råkar veta på ett ungefär vilken längd på halsbandet man ska ha till en liten Golden valp (8 veckor)?
 
Köp ett smalt läderhalsband i strl 40 så kan de ha det från valp till unghund. :)
 
Jag har köpt ett jättegulligt rött, smalt läderhalsband med typ glaspärlor på i storlek 35 cm (efter att ha frågat damen i butiken) och det är tänkt att valptösen ska kunna ha när hon är liten. Ska köpa ett kraftigare halsband senare som inte är lika "tjejigt" för min sambo tycker att det jag har köpt nu är jättetöntigt. :smirk: :rofl:

Var bara lite orolig över om halsbandet skulle passa eller inte... :crazy: Får hem vår lilla tjej om en dryg vecka! :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 060
Senast: hastflicka
·
Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
403
Senast: Hellhound
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
501
Senast: cili
·
Övr. Hund Jag funderar lite över försäkring. Jag har individuella försäkringar på mitt gäng nu, men funderar på om man ska gå över på...
2
Svar
32
· Visningar
1 852
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp