Länka bilder.

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dijej

Hej alla datakunniga bukare!!

Hur gör jag för att länka mina bilder från pixbox? Har försökt flera gånger nu och inget fungerar. Har tagit bort betaskydddet men det hjälpte inte. Vad gör jag för fel? Eller ska jag kanske bara lämna ut adressen till min sida så på det viset kunna visa mina hästbilder?
Blir tokig på det här snart!!! Inte ens infoga bilden direkt fungerar.

Mvh Susanne.
 
Sv: Länka bilder.

Hur gör du när du länkar från Pixbox?
det går inte att kopiera adressen från adressfältet direkt för då blir det fel.
Klicka på bilden du vill länka till --> välj "Länka till den här bilden" (finns till vänster om bilden) --> Välj vilken storlek du vill ha ovanför bilden --> välj kopiera "URL direkt till bildfilen"

Klicka på "Infoga bild" rutan här på Buke, ta bort det http:// som redan står där och klistra in den kopierade URL:en.

Nu ska bilden synas direkt i inlägget.

Vill du bara länka (utan att bilden syns direkt) så gör du samma fast du klistrar bara in URL:en direkt i inlägget eller använder "Infoga länk".
 
Sv: Länka bilder.

Tack, ska prova denna varianten!!
Mvh Susanne.
 
Sv: Länka bilder.

Hej Saybia!

Tack, snälla Du för hjälpen!! Underverket finns nu till allmän beskådan på sidan dressyr-dressyrgnägg-bilder på era dressyrhästar.

Mvh Susanne
 
Sv: Länka bilder.

Annars lyfter du blicken lite och läser den nålade tråden i ämnet här ovan :angel:
 
Sv: Länka bilder.

Hej!

Gjorde det men är väl trögtänkt idag och hissen gick inte ända upp förrän jag fick det så bra förklarat av Saybia!!!

Mvh Susanne.
 
Sv: Länka bilder.

Och varför skrev du då inte din fråga i den tråden?

Måste man alltid skapa en EGEN tråd när man har en fråga i ett redan existerande ämne?
Tror man att man lättare får svar då?

Min analys är följande:
Risken ökar markant att man får ett "tyket" svar när man väljer att skapa en sådan här tråd.
Alltså att man i eget tycke blir oförskämt bemött.
 
Sv: Länka bilder.

-knapplån-
Annars har ju pixbox själv "frågor & svar" + lite forumtrådar att läsa i ämnet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Snälla skjut mig. Nu. Eller ge mig en kropp som fungerar. Hade jobbig mens innan och tänkte att jag testar minipiller och ser om det...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Keb71
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 669
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 986
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp