Bukefalos 28 år!

Läte ur valpens nos?

golfbollar12

Trådstartare
Hej, har en flatcoated/labrador blandning på 4 månader som från och till låter täppt i näsan.
När jag söker på detta hittar jag bara info om noskvalster och förkylning och dom symptomen stämmer inte in alls. Det rinner inte och har inga andra symptom än att han just snarkar när han sover och att det "låter" lite när han andas genom näsan. Kanske borde kollat upp detta hos vet tidigare.
Precis som små barn kan ha trånga näsgångar undrar jag om valpar också kan ha det?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
783
Övr. Hund Natten till igår fick min älskade BC-tik Nell en hjärnblödning. De neurologiska skadorna var alltför allvarliga för att det skulle vara...
Svar
18
· Visningar
1 048
Senast: Killaloe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Hej! Min lilla pommetik har alltid lite till och från haft som 'inåtdragningar'. Brukar komma vid lite stresspåslag. Det går över rätt...
Svar
6
· Visningar
2 045
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp