Lätt b:1 eller lätt b:3?

Dziwir xx

Trådstartare
Kan man starta en lätt b:3 på våran första dressyrtävling? Hästen utbildad la och likaså jag men jag har inte tävlat på flera år!
Det finns ju inga tävlingar med lätt b:1 och jag vill ut och tävla;)! Kändes som att det inte var så jättestor skillnad på rörelserna mellan dom. Hur göra?
 
Sv: Lätt b:1 eller lätt b:3?

Jag vet inte, jag har inte tävlat dressyr bara fälttävlan. Så jag vet inte vad som förväntas av en om man måste vara helt hundra på allt. Jag kanske bara är fjantig i onödan:)!
 
Sv: Lätt b:1 eller lätt b:3?

Själv tycker jag bättre om lb:3an!
Har inte startat en enda lb:1 med min pålla - men flera b:3or. :)
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 896
Senast: Fibusen
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 538
Senast: zarmino
·
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
716
Senast: Ray
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 715
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp