Lag SM Ponny

L

_LeLLe89_

vilka ska till lag sm i udden nästa helg?
va rider du för för klubb??
 
JAg skall dit som lagledare för Kungsbacka Ridklubb samt passar jag på att tävla debutant på en av hästarna.
 
Jag hejjar på dig och Sara och ert lag! :bump: :bump: :bump:
Håller på att trimma Ry i dressyr... :p
Kram Matilda!
:banana: :banana: :banana:
 
hehe de e bra matilda!! går de bra då? dom ska va som värsta dressyr ponnyerna nästa helg!!! banan e s¨å lätt (va iaf de i våras) så´de gäller nog att ha bra dressyr! =)
ajja.. hur ere me dej å winston då? puss!!!
 
Tänker ha kameran med, så huka er ner om ni inte vill vara med. Blir bilderna bra kommer jag att lägga ut dom här.
 
Hej på er!
Kul å höra att ni ska komma hit och försöka ge vårt lag en match i helgen! ;) :devil:

Jag har min häst uppstallad på Udden och var igår ute och red i kvällssolen nere på fälten runt terrängbanan och där nere är redan dressyrstaketen uppställda, framridningsbanorna klippta och inhägnade och serveringstälten håller på att resas.

För er som tyckte banan varit lätt förr kan jag berätta att de byggt om lite och byggt några nya hinder :D Det har varit en intensiv aktivitet här länge för att ni ska få ett så bra SM som möjligt!

Jag kanske ska vara hindervakt på söndagen (så hoppa fint hörni ;)) annars ska jag nog bara titta och fota!

Får man veta vad ni heter/vad hästen heter? Nyfiken!! Ska bli jättekul å se alla fina ponnyer i helgen!! :bow:
 
PS: Ingen som bara ska vara med på Huntingen på lördagen??
(har för mig det är då den är?) -min tränare tyckte jag skulle vara med, men vi har inte hoppat nån terräng på ett år, så jag tror inte det! ;)
 
jag heter linnea holmberg p min c-ponny triple choice. en svartskäck! ´=)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I höst går lag-SM i Working Equitation av stapeln på Gislaveds-Anderstorps Ridklubb i Småland. I höstas tilldelades ridklubben pengar...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tjejerna från Norrby Ryttarsällskap i Kolbäck tog i helgen silver vid lag-SM i fälttävlan som avgjordes i Bräkne-Hoby i Blekinge. Det...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nästa år rids finalen i lag-SM för ponny i hoppning i Falsterbo. Superkul och fantastiskt att få tävla tillsammans med internationella...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kämpa på
  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp