Laga Klippmaskin?

sassiball

Trådstartare
Min 10 år gamla klippmaskin pajade när jag hjälpte pappa att klippa hans afghanhund.

Är det lönt att laga den? Den blev varm och stannade och nu går det inte att få liv i den. Det är en oster. Var lämnar man in en sån i så fall? har för mig att jag skickade efter den på nordpost när jag köpte den.

Sv: Laga Klippmaskin?

Beror på om motorn brunnit eller ej.

Har den det så är det inte lönt att försöka laga den, men mest troligt är att det är skrotningsdags :(

Sv: Laga Klippmaskin?

Oftast billigare att köpa ny än att lämna iväg dem på lagning, har en enda gång lämnat iväg en sax på lagning då var det dock en ganska ny riktigt dyr sladdlös som la av, kostade ca 2000 trots att det var ett litet skitfel.

Liknande trådar

Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 027
Senast: starcraft
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 828
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 357
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka