Lägenhet i andra hand

Fantasipyjamas

Trådstartare
Om jag hyr en lägenhet i andra hand, kontrakt skrivet på ett år, kan då personen som har första handskontraktet då byta ut lägenheten under hyresperioden?
Alltså har personen lagt upp sin lägenhet som denne inte bor i för tillfället, lägenheten är uthyrd, lagt upp lägenheten för byte till annan lägenhet.

Svamlar, men någon som vet?

Det borde finnas en uppsägningstid i kontraktet vilket betyder att den som har kontraktet kan säga upp kontraktet som vanligt och synka det med bytet

Liknande trådar

Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 344
Senast: Sanna25
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 375
Senast: Twihard
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 530
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 621
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka