JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Läget fortfarande allvarligt för flickan efter olyckan
Moderator
Hästnyheter
Flickan som skadades i olyckan där hennes häst dog har fått lämna Karolinska sjukhuset. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Under onsdagskvällen inträffade en allvarlig trafikolycka norr om Ljungby. Två personbilar frontalkrockade, där den ena bilen hade ett...
Hästnyheter
Den flicka i 15-årsåldern som ramlade av när hästen skrämdes av ett mopedgäng är fortfarande på sjukhus. ”Jag är så arg – det är...
Hästnyheter
Just nu inväntas svar från obduktionen gällande hästen som hittades död i sin hage med skador på könsorganet. Enligt...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag tänker att man måste lägga rätt mycket tanke i fostran och träning av en hund som inte är förig och mjuk. Se till att inte gå i...
Sel
15 minuter sedan
Svar: 64
Visningar: 2 078
Hund
Retrievertråden
Hundträning Tack för bra tips! Jag tänker att en skillnad också är att du tränar retriever "på riktigt". Jag siktar ju inte på jaktträning...
Capybara
Idag kl 14:08
Svar: 1 278
Visningar: 106 650
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 516
Hund