Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är inte svårt. Du hittar en bild på nätet, sedan kopierar du url:et som finns uppe i adressfältet och klistrar in det där du ska skriva in url:et och klickar OK.
Namn: BusÄngelns Fastangel "Boss" kallas dock oftast Bebis =P
Ras: Chihuahua
Ålder: 14 månader
Gör: Bara sover och myser hela dagarna!
Övrigt: Är mammas lilla prins och väl medveten om det, mig delar han inte med nån
Han har en kroksvans och därför var svår och sist att få ett nytt hem, men svansen och hela han är unik för mig och jag hade aldrig valt nån annan vovve...han och jag är ämnade för varann
Om du klickar på Citat-svar på ditt inlägg med bilderna kan du markera all text mellan [ QUOTE=Misiaczek;13718652] och [ /QUOTE], sedan trycka Ctrl + C för att kopiera, avbryt sedan och skapa ett inlägg under rätt forum/tråd och trycka Ctrl + V för att klistra in.. så slipper du skriva om all text
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...