Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
dvd-läsare, datorbutiken på hörnet, kanske 400 om det är en bra. dvd-uppspelningsprogram, videolan player är gratis,
www.videolan.org - välj vlc player. sen för att titta, välj arkiv -> öppna skiva / open disc. och klicka på ok i rutan som kom upp.
att hinka i dvdläsaren om det nu mot all förmodan inte redan sitter en sådan i är en "relativt enkel" sak att göra. öppna chassit, ta bort ev plomberingar som förhindrar det om det finns några, dra loss de två/tre kablarna ur den gamla cd-läsaren, skruva loss den, skjut ut den ur fronten på datorn, skjut in den nya. skruva dit, och sätt tillbaka de två/tre kablarna, stäng chassi, sätt tillbaka strömsladdar och dylikt, och starta datorn igen. klart.
rättelse... 295kr runt ditt hörn baka_kun ( www.alina.se )
kan du inte stoppa i den själv så är mitt tips att inte testa heller
och baka varför ta ur den gamla? då kanske hon inte har ngn brännare kvar? man kan ju ha bådeoch
host kom på en fråga bara... den 3e kabelt till ljudkortet.. har den ngn användning egentligen nuförtiden?
IT & mobiler
Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Trädgård & Växter Svårt att veta om det är salladen jag sått som börjar titta upp, eller om jag just nu gödslat och vattnat en miljon nya aklejor. :rofl...