Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oavsätt vad du själv har för inställning så har du ingen laglig rätt att be henne ta bort fotona. Hon har sin fulla rätt att visa upp dom som hon vill, trots att det är dina djur på fotona, då det är hon som tagit dom.
Lagen är ju den att hon äger bilderna - och har rätten till att publisera dom. Däremot så kan du ju snällt be henne ta bort namnet till gården.
Hade inte reagerat på hästfotona, däremot gårdens namn om jag inte ville att den skulle komma ut.
Sen det här med hästfotona, jag tror att hade hon bara frågat först hade jag nog inte reagerat på det. Men lägga ut 55-60 på andras hästar, då skulle iaf jag fråga om lov först.
Tror ingen kallat TS för "löjlig", utan det man har fört fram är att fotografen/copyrightinnehavaren har laglig rätt att lägga ut bilderna utan att vare sig fråga eller be om lov.Blir lite förvånad att folk tycker det är helt okej och kallar dig löjlig, lite taskigt tycker jag för man är ju olika