Lagotto Romagnolo!!!

Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Om du bor i Säffle så tror jag att jag vet vem du är!

Senast ändrad:

Lilla Siska som hon kommer att kallas (Stamtavle namnet var Franciska)
under en paus på väg hem så fick hon spatsera runt lite i bilen

Hemma

Åh vad sööööt!!!!:love: Blir ju alldeles valpsjuk... Går allt bra? Vilken kennel kommer hon ifrån?

Vi kom ju hem sent på söndagskvällen så det är väl lite svårt att säga ännu.
Men sonen (15 månader) är väldigt entusiastisk :angel:

Men Siska är go och lagom busig (ännu så länge iaf) och häftigt läraktig. :laugh:
Ännu så länge är hon en västanfläkt mot för vad förra hunden var i samma ålder/läge :rofl:
Så det finns hopp om livet här.

Vi har också en lagottotjej !!!!
Helt underbar ras och jag är helt såld.
Vår flicka heter Fiorella (kallas Alice)och kommer också från updates kennel. Hon blev 1 nu i aug.
Kanske har våra samma mamma ??
Charmkubens Cicciolina, pappa är Leonardo Dei Silvanbull, hu dessa namn.
Hon är hur som helst helt underbar och alla som beskrev egenheter på sina lagottos stämmer precis in på henne också.
Hon springer inte fram till vem som helst och bara vill vara med på allt och helst lite till....
Dessa HÄRLIGA vovvar !!!!

/// Rosenlund som ville lagt in bild men kan inte, får läsa på....

Vi har också en lagottotjej !!!!
Helt underbar ras och jag är helt såld.
Vår flicka heter Fiorella (kallas Alice)och kommer också från updates kennel. Hon blev 1 nu i aug.
Kanske har våra samma mamma ??
Charmkubens Cicciolina, pappa är Leonardo Dei Silvanbull, hu dessa namn.
Hon är hur som helst helt underbar och alla som beskrev egenheter på sina lagottos stämmer precis in på henne också.
Hon springer inte fram till vem som helst och bara vill vara med på allt och helst lite till....
Dessa HÄRLIGA vovvar !!!!

/// Rosenlund som ville lagt in bild men kan inte, får läsa på....

Åh då har dom samma mamma ja! Pm:ar dig! :idea:

Var och titta på en Lagotta tjej idag. En 14 månaders tik från Lindas Tassar. En underbar tjej. Mjuk, snäll och livlig. Har kollat lite efter en storpudel, men fick erbjudande om denna tjej och det är helt klart frestande, men gubben ska få säga sitt också. På söndag ska han få se underverket.:D
Hur tycker ni att era lagottor är. Skriv massa om dem.

Kolla igen denna tråden från början. Där har vi beskrivit hur våra lagotto är och hur vi upplever lagotto som helhet.
Snabb repris: Aktiva, ställer upp på allt, mycket intensiva som valpar, lättlärda (på gott och ont).

Då är det ett syskon till min Stella!!! Vad heter hon i stamtavlan? Har ni bestämt er?
Hur var hon med er när ni kom? Stella är ju lite feg för nytt folk, därav min undran.

har pm:at dig. Men hon är iallafall jättetrevlig, lite nonchalant mot främmande men inte rädd. Daisy heter hon

Kolla igen denna tråden från början. Där har vi beskrivit hur våra lagotto är och hur vi upplever lagotto som helhet.
Snabb repris: Aktiva, ställer upp på allt, mycket intensiva som valpar, lättlärda (på gott och ont).

Haha, jag missade de första sidorna, kom in på denna sida genom google

Vad roligt att så många skrver!!:) Men det måste väl finnas fler lagottos här på buke eller?;)
Skriv om planerna för 2009, vilka utställningar,kurser m.m + massor med bilder!

Senast ändrad:

Har också en Lagotto & en Bichon Frisé:)

Här är Kiba (tea fick också vara med)
b_011313.jpg

000717.jpg

Kiba igen mammas gullepojk :D

Senast ändrad av en moderator:

Va kul att se bilder på "syrran"! Jättefin, trivs ni med henne?

26124532.jpg

Stella sover gott!

26124527.jpg

Stellas bror Rocky, efter en tur i skogen

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 591
Senast: Edla
·
D
Hundavel & Ras Ber om ursäkt på förhand om detta är ett uttjatat ämne här. Jag är ny på forumet:o Jag går i tankar att skaffa en tik till sommaren och... 2
Svar
38
· Visningar
10 756
Senast: Tajger
·
Samhälle Nu vill jag höra era åsikter i denna frågan, skriva/läsa i ett forum eller vara med i facebookgrupper? Jag är väl ganska ny på... 2
Svar
27
· Visningar
2 460
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 662
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka