Bukefalos 28 år!

Lambourghini

Sv: Lambourghini

KL

Någon som sett några Lamboungar födda i år? Jag har sett min egen och en till och båda har bara en liten stjärn. Lamboungar brukar ha massa vitt så jag undrar om det är någon annan det här året som snott allt det vita?;)
 
Sv: Lambourghini

Den som blev "kastad" här vid åtta månaders dräktighet hade bara en lite stjärn den också. Inte heller något synligt på benen. Det var lätt att se på den för fostret hade inte börjat få päls ännu.
 
Sv: Lambourghini

Tre stjärnor efter en hingst som är känd att ge mycket vitt känns lite märkligt. Har just upptäckt att min Celia har bukfläck så lite mer vitt blev det:)
 

Liknande trådar

Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Marvin
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: adrikkens
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: Robina
·
Avel Jag har ett 50% knabstrupper sto på 165 i mkh kompakt lite grövre modell. Jag vill nu betäcka henne med en dressyrhingst och har...
2
Svar
34
· Visningar
3 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp