Lampa att ha vid lastträning

Blandrastik

Trådstartare
Lasttränar nu när Brunte har vinterlov, men för att inte stressa mig själv om att inte batteriet ryker på bilen och att jag kan även träna när det är mörkt. Så skulle jag vilja ha en batteridriven lampa att ställa i släpet.

Provade med en rejäl ficklampa, fick skuggor som åt små hästar, enligt somliga. Testade med en campinglampa, den var för mesig.
Nån som har nått tips?
 
jag funderar på att sätta in batteridriven ledlampa i mitt, den jag tittat på kallas för garderobslampa. jula.
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 055
Senast: MJLee
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 902
Senast: pews1972
·
Träning I helgen dammade jag av min gamla traktor (=avelsto som mest gått och drällt i hagen i 3 år och passat föl), jag hade nämligen anmält...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Nessan
·
L
Träning Ja, vart ska man börja? Just nu känns allt bara hopplöst och jag tar emot alla tips och råd jag kan få ang. lastningen. Jag tror att jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 853
Senast: freike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp