lämplig sadel till denna häst?

Sv: lämplig sadel till denna häst?

Det står på sadeln men jag har glömt att kika :o ska i väg till stallet om fem minuter så jag bör ha fått fram det om ett par timmar. Den är köpt beg och kvittot och sånt ligger hos päron :)

Okej, alla Passier jag har provat har inte haft bomvidd instämplat, endast sitsstorlek. Bomvidd har stått i papprena från Passier.

jag noterade detta :o
om jag inte missminner mig är den en 28,5 men jag ska kika på papprena när jag är hos päronen nästa gång.

Paragon är väl en av deras sadlr med syntetbom, och jag tycker de har en annan passform. Prova isf en av deras dressyrsadlar med syntetbom i samma bomvidd. Finns ju Corona, Relevant, Lenox och Patron.

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter sadel till min 3,5 åring som är ca 170 i mkh. Jag är 164 och behöver 17,17,5". Det har dock varit problem att hitta nåt...
Svar
0
· Visningar
3 434
Utrustning Hej! Jag har läst igenom Sadellistan 2.0 och en hel del andra trådar och har skaffat mig ett något sånär hum om vad som skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
2 750
Senast: Aureola
·
Utrustning Letar dressyr sadel till unghästen och vill ha en sadel med djupt säte och stora stöd med smal midja. Hästen i fråga har rak rygg som... 2
Svar
25
· Visningar
5 076
Senast: caballus
·
Utrustning Hoppas att någon kan hjälpa mig här. Var och hämtade denna sadel idag och var ute i stallet nu på kvällen för att prova den på hästen...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: REIN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka