Lampskärmar

Werewolfbitch

Trådstartare
Har två el adventsstjärnor på fot där själva stjärnan är på trädd och knyts fast, jag gillar ljuset från dessa men man kan ju inte ha adventsstjärnor framme året om.

Jag har sökt förgäves efter skärmar till dom så nu undrar jag är det någon som vet var man kan få tag på andra skärmar till dom eller hur man gör en själv?
 
Ikea har många fina skärmar men inga av den sorten jag behöver.

Man trär själva stjärnan över en båge och knyter fast den under glödlampan.
Vet att jag för några år sen såg att det fanns solformade och andra kul modeller men hittar inga nu:(
 
Ikea har många fina skärmar men inga av den sorten jag behöver.

Man trär själva stjärnan över en båge och knyter fast den under glödlampan.
Vet att jag för några år sen såg att det fanns solformade och andra kul modeller men hittar inga nu:(
Jag har en sån, när julen är slut byter jag till en skärm som man sätter på glödlampan. Man tar bort bågen till stjärnan först.
 
Claes ohlson hade såna, det var där jag köpte mina, det fanns både lampskärmar och stjärnor till deras lampfötter
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 508
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
428
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 237
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp