Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När det gäller AH så är det nog inte kraven på resultat som gör att hon inte är med i truppen.
Hon har dock inte ridit några internationella *** och jag trodde faktiskt att kravet var det??
Vad jag vet så har AH ridit 2st hästar i internationell C både långa och korta om man jämför sas
Hur kan man bara tro att en CNC*** eller CIC kan jämföras med en CCI.
Just precis, jag håller fullständigt med! Kravet har alltid tidigare varit att man ska har ridit en CCI*** (dvs en lång internationell 3 stjärning) för att över huvudtaget vara påtänkt för landslaget. Dessa kriterier fanns tidigare publicerade på ridsportförbundets hemsida men är nu borttagna
Den här uttagningen är väldigt orättvis jämfört med tidigare år. Tack och lov att FEI fortfarande har samma krav som tidigare vilket nuvarande landslagskapten inte kan förändra!! Hur kan man bara tro att en CNC*** eller CIC kan jämföras med en CCI. Sedan kan man ju också undra om de hästar som finns med har blivit besiktigade?
Var kan man läsa vilka som blev uttagna?
Sen en helt annan sak som inte har med saken att göra så tycker väl kanske inte jag att det är så himla käckt att plocka ut 8-åriga hästar till mästerskap, men jag vet att jag i stort sett är ensam om den synpunkten.
Juniorerna: (?)
Fanny Nersing
Amanda Löwenberg
Viktor Torkelsson
Ida Johansson
Albin Werngren
Skulle vara kul att veta vad de lyckats hitta för ponnyer. De tre kvarvarande från EM-laget naturligtvis och så Ebba som red NM, men har de hittat några fler?
OT
Helt ensam är du inte.
Jag tycker 8 är en lagom ålder att börja FT, då är di färdiga i både kropp o huvud, o tävlingsvana från dressyr, hopp o en o annan terränghoppning.![]()
Skulle vara kul att veta vad de lyckats hitta för ponnyer. De tre kvarvarande från EM-laget naturligtvis och så Ebba som red NM, men har de hittat några fler?
UNGA RYTTARE
Spetstuppen
Maria Bredberg
Christoffer Forsberg
Hannes Melin
Carolin Persson
Utmanartruppen
Martina Andersson
Camilla Ahrenbring
Jonna Friman
Sandra Gustavsson
Joakim Järn