H
Hunter
Sv: Landslagen 2009
jag saknade också oskar och svante
jag saknade också oskar och svante
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har som vanligt rätt dålig koll på ponny, men på Stora Wäsbys hemsida står det att tre av deras ponnyryttare är med i landslaget; Anna Bredberg, Meja Hedrenius & Cassandra Lind.
Jag har som vanligt rätt dålig koll på ponny, men på Stora Wäsbys hemsida står det att tre av deras ponnyryttare är med i landslaget; Anna Bredberg, Meja Hedrenius & Cassandra Lind.
Anna Hilton är helt överkörd av landslagledning i fälttävlan.
Att Anna Hilton inte togs ut till OS, då Dag Alberts andra häst gick före!
Trots att Anna Hilton på Mr Dalby var första reserv är än idag obesvarad.
Gunilla Fredriksson frågade Anna H inför landslag 2009. Anna H svarade
då att hon inte ville åka på resor som inte gav något för henne.
Men Anna H svarade Gunilla F att hon ville rida i Sveriges landslag i fälttävlan.
Anna Hilton är en av få Svenskar som har många framskjutna placeringar i CCI*** fältävlan under 2008. Anna Hilton tackade ja till Gunilla Fredriksson, men trots detta är hon inte med i fälttävlanslandslaget 2009! Jag hoppas att dom ändrar denna miss omgående.
Men då var det ju helt fel att ens ha Mr Dalby som första reserv![]()
Vad gäller OS uttagningen så tycker jag att den var helt rätt. Man utgår ju från faktorer som hästens hälsotillstånd samt resultat, du kan ju gå in på www.britisheventing.com och jämföra hästarnas resultat så kan du se att Tubber Rebel inte har haft ett enda fel i terrängen och kom dessutom 12a i år i Saumur jämfört med Dalby som har haft fall och stopp i terrängen, sedan har vi faktorer som hälsotillstånd och det vill jag inte ens gå in på.
Å andra sidan fanns det ju fler hästar med tveksamma hälsotillstånd redan innan avresan, som det sen visade sig i Hong Kong.
Fast Keymaster hade ju varit borta väldigt länge just pga skador.
Skall man se det så gäller det ju i allra högsta grad Stand By Me oxå isåfall. Hästarna måste väl ändå anses som friska när dom blir uttagna får man ju hoppas.
Den skada Keymaster ådrog sig under OS hade väl inte så mkt med hans tidigare skada att göra eller hade den?
Anna Hilton är helt överkörd av landslagledning i fälttävlan.
Att Anna Hilton inte togs ut till OS, då Dag Alberts andra häst gick före!
Trots att Anna Hilton på Mr Dalby var första reserv är än idag obesvarad.
Gunilla Fredriksson frågade Anna H inför landslag 2009. Anna H svarade
då att hon inte ville åka på resor som inte gav något för henne.
Men Anna H svarade Gunilla F att hon ville rida i Sveriges landslag i fälttävlan.
Anna Hilton är en av få Svenskar som har många framskjutna placeringar i CCI*** fältävlan under 2008. Anna Hilton tackade ja till Gunilla Fredriksson, men trots detta är hon inte med i fälttävlanslandslaget 2009! Jag hoppas att dom ändrar denna miss omgående.
Hur menar du? Kan inte tänka mig att varken Viktorias eller Magnus hästar var skadade INNAN OS![]()
Vad jag har hört så tror inte ledningen på hästen, Tycker minder kvalificerad ekipage har kommit med så klart att han skulle varit med.
Vad jag har hört så tror inte ledningen på hästen, Tycker minder kvalificerad ekipage har kommit med så klart att han skulle varit med.