LändTäcke.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Molvi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 991
M

Molvi

någon här som vet hemsida/butik till en hästbutik med ländtäcke gärna fleece, inte allt för dyrt.
max 300 kr.

molvi

Sv: LändTäcke.

www.exklusiv.se

detta är ju hyfsat fint
fleecemarin_500.jpg

Molvi skrev:
någon här som vet hemsida/butik till en hästbutik med ländtäcke gärna fleece, inte allt för dyrt.
max 300 kr.

molvi

Billigaste tipset är en vanlig filt :idea: Finns ju jätte många snygga och billiga i affärerna så att man kan matcha övrig utrustning.

Ytterligare ett litet tips, om du rider ute mycket i mörker, köp vanliga reflexband på metervara i någon tygaffär och så på filten längs kanterna runt om, syns MYCKET bättre än de ländtäcken som finns att köpa, och dessutom billigare det med :)

Jag köpte mitt fleece ländtäcke på Börjes. 150 kr har jag för mig att det kostade...

Molvi skrev:
strålande smart :] tackar !! :bow:

Här e en bild på pållen med täcket som jag har sytt själv.
alazan_mikaela.JPG

Här är ett köpt ländtäcke på den vänstra hästen, och mitt egna på den högra.
veronica_chagall_mikaela_alazan.JPG

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 420
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Datorproblem
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18