Länka bilder med "nya" Pixbox. HUR?

bigganl

Trådstartare
Ja, hur länkar man bilder med det nya Pixbóx? Jag har försökt flera gånger, men det lyckas inte. Jag gör precis som jag gjort förut. Kopiera och sen infoga, men det kommer ingen bild. försökte även länka ett helt album, men det gick inte heller. Vad gör jag för fel?

Sv: Länka bilder med "nya" Pixbox. HUR?

Ska det, men det tar så lång tid att få svar där. Tänkte att någon här kanske kan eftersom det är många som har Pixbox.

Men då länkar du inte bilden utan till bilden.

Jämför:
länkad bild
14712983.jpg

länk till bild
http://www.pixbox.se/pic_show_id14712983.html

Ja,jag läste väl för snabbt..trött..gick upp 4 i morse och jobbade till 14..så då läser man som man tycker det passar..
Men antingen är jag för trött och fattar helt noll,eller så är det ju detsamma som att kopiera bildadress?

14712983.jpg

Senast ändrad:

Problemet löste sig. Jag gjorde som du beskrev, men det funkade inte. Saken var den att det blev dubbla http. Det stod redan i fältet där man klistrar in och det blev dubbelt eftersom det även var med i det kopierade. Man får klicka bort det i inklistringsfältet innan man klistrar in. Då blir det rätt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 450
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 060
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka