Bukefalos 28 år!

Sv: Laptop?

det var det jag behövde veta.. nä jag bor inte där. men åker jag förbi kan jag komma in :D

om typ 100år :rofl:
 
Sv: Laptop?

ALLT är bättre än den här.

Datafanskapet har länge lockat mig med att slänga ut den genom balkongen.

Moahahahah hade jag skrattat då och sen hade jag antagligen pissat på den.

Ooooh ja, jag älskar vår dator :p
 
Sv: Laptop?

mac e typ apple???:confused: kan ej detta... varför frå man mindre virus med just detta märket?? vill veta allt :D

ja apple är företaget å de gör mac-datorer kan man säga :)

opertivsystemet har en säkrare grund än win. + att det är 4% av marknaden som använder mac = inte lika intressant att göra virus för dem :)
PC är ju mer företag osv, sabbar för flera.
Men säkerheten i systemet och användarens kontroll är det största!
 
Sv: Laptop?

ja apple är företaget å de gör mac-datorer kan man säga :)

opertivsystemet har en säkrare grund än win. + att det är 4% av marknaden som använder mac = inte lika intressant att göra virus för dem :)
PC är ju mer företag osv, sabbar för flera.
Men säkerheten i systemet och användarens kontroll är det största!

ok :):)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 340
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 956
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 665
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Min laptop verkar ha gett upp för gott och nu började jag fundera på om jag verkligen behöver en ny. Det enda jag använder den till är...
2
Svar
25
· Visningar
2 906
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp