Låst "kvist"-tråd :)

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Ashira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 729
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Ashira

Jag tänker inte ta upp en ny "kvist"-tråd så take i easy BOJ :) Jag har inga åsikter om det eftersom jag inte vet vad det handlar om.

Men jag vill fortfarande ha tips om var någonstans man kan hitta information om det?

Axel här på Buke nämner denna "kvistdiet" lite då och då och jag vill gärna veta vad det handlar om.

Så Axel eller någon annan som vet - länk please! :D

Sv: Låst "kvist"-tråd :)

Föreslår jag att man PM:ar TS och ber om den infon, en sån här tråd räknas som efterlysning.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 188
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 700
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 988
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 691
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur