Lastträning

Sv: Lastträning

för då tar vi fram sopkvasten?!

nej då, inte alls på det viset. :D

va jag menar är att du själv bestämmer att hästen SKA in och inget annat. när du tänker så, skickar du automatiskt signaler till hästen som uppfattar det på samma sätt. tänker du ja, tänker hästen ja, tvekar du på att hästen går på, kommer den att tveka. har du redan innan du ens hämtat transporten bestämmt dig för att pröva lasta, trots att du vet att hästen kommer att vägra, kommer den att vägra.

allt handlar om ett positivt tänk och en naturlig pondus och ledarskap över hästen.

tankens kraft: "OAVSETT OM DU TROR ATT DU KLARAR EN SAK ELLER INTE, KOMMER DU ATT FÅ RÄTT."

men visst, klart ja brukar ta fram kvasten och slå hästen gul och blå om den inte går på..... :mad:
hoppas att du skämta när du skrev det.:mad:

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 290
Senast: Tiger tok
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
18 876
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 902
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka