Jag har också en stark längtan dit!Men va??? Varför ska du utsätta dig för helvetet på jorden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också en stark längtan dit!Men va??? Varför ska du utsätta dig för helvetet på jorden?
Åh vad jag saknade att få träffa dig i somras!!Börja andas igen eftersom jag slipper den där gnagande oron "ifall jag får covid-19" eftersom jag lär ligga pyrt till om jag blir sjuk.
Gå ut och äta middag. Inte för att jag egentligen längtar efter det men bara för att jag kan
Gå på bio.
Åka på husbilssemester med särbon och katten.
Träffa en massa vänner som jag saknat (trots att jag är en aning introvert men nu har det gått för långt med att inte kunna träffa folk).
Hålla en minnesstund hemma för mamma eftersom vi inte kunde ha någon begravning![]()
Galningar...Jag har också en stark längtan dit!
Tur vi alla är olikaMen va??? Varför ska du utsätta dig för helvetet på jorden?
Åker till Indien....att pandemin är över. Du kan inte smitta någon, och ingen kan smitta dig. Imorgon släpps alla restriktioner i hela världen. Vad gör du?
Men först skulle jag slänga visir och munskydd på jobbet. Vad härligt att kunna andas igen.![]()
Åååh nu saknar jag skivstången! Och de stora mjuka lådorna att hoppa upp på!Kom på att jag glömt en sak: jag ska gå till gymmet! Oj vad jag ska gå på gruppträningspass igen! Inklusive ge svettiga highfives till närmsta person efter extra jobbig del av passet. Jag längtar t o m efter spinning igen, som jag annars tycker är ett rätt trist substitut för landsvägscykling.
Men jag glömde ju!
Dra till London och gå på konseeeeeeeeeeeeert![]()