Bukefalos 28 år!

Låt sökes!

Caoimhe

Trådstartare
Ah... Ännu en låttråd.

Jag har hört en låt på radio ett par gånger den senaste tiden, men har ingen aning om vad det är för låt eller artist. Det är en manlig sångare som sjunger i falsett stora delar av låten. Det är inte "Feel It Still" av Portugal. The Man, men lite samma känsla. Mer info än så har jag inte... :o

Någon som vet? :bump:
 
Ah... Ännu en låttråd.

Jag har hört en låt på radio ett par gånger den senaste tiden, men har ingen aning om vad det är för låt eller artist. Det är en manlig sångare som sjunger i falsett stora delar av låten. Det är inte "Feel It Still" av Portugal. The Man, men lite samma känsla. Mer info än så har jag inte... :o

Någon som vet? :bump:

Vilken station? Om du går in på stationens hemsida brukar de flesta ha listor med senast spelade låtar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Och hur gör man? Jag är trött på att må dåligt, så trött. Jag tror hela tiden att det ska bli bättre av sig själv men sen hamnar jag...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: aiquen
·
Äldre Känner att vi redan nu behöver starta denna tråden, den stora tråden om : Melodifestivalens andra chansen! :banana::banana::banana: Det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 359
Senast: Lingon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 709
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 968
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp