Låta bli blomkrukor

Sv: Låta bli blomkrukor

kl

TACK för tipset om vitpeppar! Äntligen äntligen låter monstrena mina älskade kryddor (och kaktusar..) vara!
 
Sv: Låta bli blomkrukor

Härligt att det funkar för dig! :D

Kl

Jag är imponerad! Provade avskurna flaskhalsar över krukorna och det fungerar! Trodde kräket skulle bli överlycklig över att matte hade ställt fram ännu mer leksaker i fönstrena :devil: Men *peppar peppar* plantorna får vara i fred!
Kanelen som jag strödde i dom större krukorna verkar också fungera
 
Sv: Låta bli blomkrukor

Härligt att det funkar för dig! :D

Kl

Jag är imponerad! Provade avskurna flaskhalsar över krukorna och det fungerar! Trodde kräket skulle bli överlycklig över att matte hade ställt fram ännu mer leksaker i fönstrena :devil: Men *peppar peppar* plantorna får vara i fred!
Kanelen som jag strödde i dom större krukorna verkar också fungera

Kanon:D
Här hemma ser väldigt mystiskt ut i fönstren nu då jag börjat sådden inför uteplanteringen i sommar. Alla fönsterbrädor pryds av krukor med halva PET-flaskor i:p
 
Sv: Låta bli blomkrukor

Ja, det är ju inte direkt snyggt med flaskor som tittar upp ur nästan varenda kruka :p Men vad gör man...?

När kan jag våga mig på att ta bort dom, tror du? Plantorna måste väl ha kommit upp några cm åtminstonde..?
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Inte för att jag någonsin haft gröna fingrar men nu har det verkligen gått överstyr. För ett par veckor sedan upptäckte jag att...
Svar
4
· Visningar
8 879
Senast: Sedna
·
Övr. Katt Någonstans har jag fått för mig att det här med katter är ganska smidiga djur att hålla sig med. Mormors katter låg mest i fönstren och...
2
Svar
28
· Visningar
2 109
Senast: Åska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp