JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
(Travronden)
Lavec Kronos vann dagens gulddivisionsfinal på Solvalla med lätthet.
Från ledningen var femåringen helt ohotad på 1.11,3a/1.640 meter.
Läs mer...
Moderator
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 355
Dagbok
Slutspurta i livskrisen
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom
Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
Startad av Yeah but
4 Sept 2023
Svar: 27
Visningar: 4 176
Dagbok
L
Den andra äckel saken
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
Startad av LiviaFilippa
26 Maj 2023
Svar: 104
Visningar: 9 582
Dagbok
Att klara sig själv
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Startad av cassiopeja
28 Apr 2023
Svar: 13
Visningar: 3 033
Dagbok
Uppdateringstråd 33
Övr. Hund Var på öppen träning i dag och övade passivitet. Startade ju med att han var skyhög i energin :bag: men efter bara en sådär 10 min...
Luzzan
20 minuter sedan
Svar: 1 081
Visningar: 53 553
Hund
Födda-24
Avel Har tagit hem Hedda nu och vi provade en skogspromenad.
Skötte sig helt perfekt. Så cool o snäll.🥰
Hedwig
26 minuter sedan
Svar: 259
Visningar: 20 633
Avel
Årets bantningstråd
Foder & Strö Red ponnyn idag, har inte ridit henne på några månader, och det var lite kul för min sadel hamnade i framvikt och dressyrgjorden var för...
DarkInNight
Idag kl 17:36
Svar: 56
Visningar: 2 060
Vård
Dressyrsnackis 21
Dressyr De röda prinsessorna skötte sig utmärkt på utflykt till veterinären⭐️❤️ hur kunde jag tvivla på dem? 🤷🏼♀️ ingen fara i Novas mun, allt...
Ketrawzc
Idag kl 17:16
Svar: 756
Visningar: 52 058
Grenar