Lätt program att göra hemsida i?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alpin87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 804
A

Alpin87

Jag har haft mycket problem under min uppväxt och vill starta en hemsida för ungdomar där man kan få svar på frågor och tips på hur man kan må bättre. Även en sida där ungdomar som känner sig utsatta, ignorerade och mobbade kan vända sig för att få stöttning osv. Har inte bestämt upplägget alls ännu utan vill bara göra en grund att börja bygga på.

Nog om det! Jag vill börja bygga en hemsida men har inte någon kunskap alls i princip så jag behöver ett relativt lätt program att börja med, tips på det?

Någon med tips på hur jag kan göra? Vad kostar det att låta någon annan göra grunderna och var kan man vända sig för den sortens hjälp? Har ju lite idéer så det är mest kodningen jag behöver hjälp med.

Finns det några gratissidor typ geocities fast utan reklam att lägga ut den på till att börja med?

Tacksam för svar :)

Sv: Lätt program att göra hemsida i?

Jag använder weebly. Har inga som helst tidigare erfarenheter av hemsidebygge tidigare och fått en del positiv respons på min hemsida. Busenkelt att jobba med och uppdatera :)

Jag har haft mycket problem under min uppväxt och vill starta en hemsida för ungdomar där man kan få svar på frågor och tips på hur man kan må bättre. Även en sida där ungdomar som känner sig utsatta, ignorerade och mobbade kan vända sig för att få stöttning osv.

Jag har tyvärr inga tips på hur man bygger hemsida, vill bara säga att jag tycker verkligen att det är en bra idé! :banana: Tror att absolut att det finns ett stort behov av en sådan hemmis, en stor rad med :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: för att du bryr dig. Vad ska sidan heta? Hoppas att det går bra med hemsidebyggandet.

Jag tror inte du hittar några gratissidor som är utan reklam, vill man ha en sida gratis får man nog leva med reklamen.

Zoomin är också ganska bra om d vill göra en hemsida, vet att många använder sig av den.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Sharpless
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 231
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 780

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka