hehehe...vi ser ner på er många gånger!!
jag har redan det jag vill två miljonärer som passhästar!
det du!! båda hingstar
så ta du dej i röven lilla gumman![]()
Menar du att man ska bli impad av att du har passhästar???? Det är ju inte dina hästar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hehehe...vi ser ner på er många gånger!!
det du!! båda hingstar
Ja givetvis och jag blev sååå imponerad av ..."så ta du dig i röven lilla gumman" biten!hehehe...vi ser ner på er många gånger!!
det du!! båda hingstar
Menar du att man ska bli impad av att du har passhästar???? Det är ju inte dina hästar![]()
Och du kallade mig otrevlig i tråden om ljust läder.så ta du dej i röven lilla gumman
hihihi...det kan gå hett till=)
jag vill inte skryta men inser att jag gjort det så förlåt...![]()
Nä det var inte jag men visst kan man bli mållösEh...jag blir ibland mållös när jag läser vissa inlägg här inne
Var det du som blev ombedd att ta dig......?
Jotack, det stämmer bra det! Men varför lyssnar inte du då?vill bara att ni ska förstå att jag inte är helt grön...
men man blir aldrig full lärd innom häst sporten så därför ska man lyssna på andra (äldre häst karlar/kvinnor.....
Jag vill gärna vara med i klubben!nej jag är inte full lärd!!!!! långt i från och jag anser mig inte vara det heller!!!
men du verkar ju vara duktig!!!
ni som säger att jag är korkad mm.. då kanske vi skulle bilda klubb då för ingen av er är det heller!!!
men nu har det hela urartat så jag ska fan ta bort denna tråd!!
Hade aldrig ens tänkt tanken att be dig om lov att börja med NH...åååå jag är så trött på dej!!!
nej jag är ingen besserwisser....
jag har även sagt att ni får syssla med nh för mej om ni vill jag ville bara fråga varför man köpte tex.. dressyrgrimma... det var så det hela började!![]()
Mycket vettigt sagt!good bye!!