emma74

Trådstartare
Sonen kom med ett önskemål att jag skulle spela in Lazytown åt honom men han visste inte vilken kanal eller tid det visas - någon som vet?

Sv: Lazytown?

Lazytown visas ibland på tv4 - det är nog på helgerna va?

Det visas också på Playhouse Disney, flera gånger varje dag...

tack båda två - då har inte vi fått fnatt här hemma - sonen sa att det var med en snutt efter ett inspelat avsnitt av Teletubbies (från TV4) och så sa han att han hade sett det på disneychannel med (har "bara" dianeyshannel och inte toon och playhouse) ... blev lite förvirrad då... men då stämmer det!! då vet jag var jag ska leta!!

Här är en som kollar på Lazytown ;)

Det går i morgon lördag och på söndag på tv4 kl 06,00

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: cherie
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 601
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullet ben
  • Dressyrsnack nummer 18