JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
Doeke
Startdatum
Startdatum
4 Okt 2005
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
2 461
Sv: Lb:3
Hej villken klubb ska du tävla på... Jag har funderat på att tävla KM i dressyr också men programet vaerkar vara lite jobbit.
Sv: Lb:3
Ja ska tävla på Alingsås Ryttar Sällskap. Nja, så jobbigt är de inte, lärde mig de efter att ja läst igenom de en gång, så så svårt är de inte
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Utrustning
Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han...
2
Dressyr
Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i.
Det...
Hemmet
Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden.
Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Insektsmedel
Utrustning Det finns t ex flugcreme i lotion-form, googla trikem summer creme t ex. Den är dock inte lika bra som föregångaren
Annars om det bara...
Alexandra_W
7 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag var och köpte ett Satinox pelham till en av våra hästar och fick med mig en jättegosig vintertröja från equipage som hängde där och...
warg
9 minuter sedan
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Ydre och Kisa är ju vackert med :) kanske dyrare i Kisa dock?
Har själv stuga i Malexander och där hade jag gärna haft en liten gård :love:
Nepenthe
18 minuter sedan