Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lc:2

Programmet tar ca 5 minuter att rida för varje ekipage och sedan tar det några minuter för domaren att skriva klart innan nästa ekipage får startsignal. Jag brukar räkna med ca 7 min per ekipage. Men det förutsätter ju att alla rider färdigt sitt program och inte utgår. Det bästa är att ta tiden från det att det första ekipaget får startsignal tills dess att det andra ekipaget får startsignal, så får ma en ganksa bra uppfattning om sin egen startid.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: fio
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 585
Senast: Mirtai
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
559
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Måndag 8 juli är sista dag att anmäla alla ekipage till OS i Paris. Sveriges Olympiska Kommitté och dressyrens förbundskapten Bo Jenå...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur