Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har tänkt införskaffa ett par nu på Eurohorse. Sprenger hade ju varit
bäst men jag har inte råd med det och har inte råd att spara heller
Så det får bli någon billig kopia, men vilka är bäst? Vad har ni för några?
Tycker dom e för stela för att få heta "ledade stigbyglar". Sprenger e ju helt mjuka å jättelätta att böja. Kunde ju lika gärna ha vanliga stigbyglar...
Sprengers är dock riktigt bra, så jag skulle råda dig att vänta tills du har mer pengar annars. Jag upplever inte så stor skillnad med sådana som Shires (även andra märken) etc. har.
Annars, om det är extra erbjudande på Sprenger stigbygar (mässpriser) så tycker jag du ska slå till ändå. Låna lite pengar av en förälder eller så?
Jar har inte klämt på Mark todd stigbyglarna, men alla andra kopior som jag har klämt på har varit skit. Det känns ungefär som att dom har satt lite gummi utanpå för att det ska se ut som sprenger, men själva "belastningseffekten" av dom finns liksom inte.
Har du klämt på ett måndagsexemplar tro? Mina är inte stela någonstans utan helt mjuka. Mina knän är mycket förtjusta.
Om de vore stela skulle det inte vara någon vits att ha dem.
Trädgård & Växter Vi har mängder med olika klippare 😅 Men åkergräsklipparen är den som går mest i vår trädgård, maken och sonen har någon slags tävling i...