Ledade stigbyglar

Widerberg

Trådstartare
Har tänkt införskaffa ett par nu på Eurohorse. Sprenger hade ju varit
bäst men jag har inte råd med det och har inte råd att spara heller :angel:
Så det får bli någon billig kopia, men vilka är bäst? Vad har ni för några?

:banana:

Sv: Ledade stigbyglar

Tycker dom e för stela för att få heta "ledade stigbyglar". Sprenger e ju helt mjuka å jättelätta att böja. Kunde ju lika gärna ha vanliga stigbyglar...

Men det kanske bara var så med dem som jag red med :idea:. Men kläm på dem innan du köper. Om du köper...

Kolla Mark Todd och Shires.

Sprengers är dock riktigt bra, så jag skulle råda dig att vänta tills du har mer pengar annars. Jag upplever inte så stor skillnad med sådana som Shires (även andra märken) etc. har.

Annars, om det är extra erbjudande på Sprenger stigbygar (mässpriser) så tycker jag du ska slå till ändå. Låna lite pengar av en förälder eller så? :)

Min kompis har Shires, dom är kanon, älskar dom :love:

Mark Todd var ett jättebra köp tycker jag! Du kommer sääkert att bli nöjd :)

Globus finns oxå, är helt ok och inte så dyra.(under 500:-)
Haft mina i 2 år och de är lika fina och smidiga än.

Jar har inte klämt på Mark todd stigbyglarna, men alla andra kopior som jag har klämt på har varit skit. Det känns ungefär som att dom har satt lite gummi utanpå för att det ska se ut som sprenger, men själva "belastningseffekten" av dom finns liksom inte.

vad kostade Mark todds?

Har du klämt på ett måndagsexemplar tro? Mina är inte stela någonstans utan helt mjuka. Mina knän är mycket förtjusta.
Om de vore stela skulle det inte vara någon vits att ha dem.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462
Hundhälsa Min hund har spondylos och eventuellt början på artros i höfterna (skuggor på röntgen, men inte tillräckligt tydligt för att se om det...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: Migo
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka