Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst kan du det. Det du riskerar är inget värre än att få nyansskillnader mellan de bättrade bitarna och de med gammal lack. Vill du göra jobbet "på riktigt" så lägger du nån timme på att slipa hela räcket trärent, det är inte så arbetsamt om du använder slipband från rulle, nån halvmeter åt gången.På vissa ställen är det slitet, lacken är borta. Hur ska jag göra? Kan jag lacka bara på de ställena?
Tror att jag bara lackar, för det är bara på några få ställen och där det inte syns, men känns. Tack!Visst kan du det. Det du riskerar är inget värre än att få nyansskillnader mellan de bättrade bitarna och de med gammal lack. Vill du göra jobbet "på riktigt" så lägger du nån timme på att slipa hela räcket trärent, det är inte så arbetsamt om du använder slipband från rulle, nån halvmeter åt gången.
Försök skrapa och/eller slipa bort lösa flagor av gammal lack omkring bättringsställena bara, så du inte råkar ut för att den nya lacken släpper i kanterna.Tror att jag bara lackar, för det är bara på några få ställen och där det inte syns, men känns. Tack!
Tror att jag bara lackar, för det är bara på några få ställen och där det inte syns, men känns. Tack!