Bukefalos 28 år!

Lek&Buslandet i Göteborg

Sv: Lek&Buslandet i Göteborg

Fast jag måste ju säga att jag inte tycker Sjöfartsmuseet är någon höjdare. Inte barnen heller ;) Jag tror det var roligare förr, när de hade mer djur... när en annan var liten.

Tänkte bara att det kunde vara ett alternativ om TS var ute efter ett lite mer budgetalternativ. Men det säger väl sig självt att man till viss del får vad man betalar för, Universeum är ju mycket dyrare och då får man mer upplevelser och de kan ha fler djur, självklart är det så. Men om man kombinerar t.ex. Sjöfartsmuseet med Slottskogen en fin dag så kan det ju bli en bra dag i alla fall som inte sticker iväg så mycket vad gäller det ekonomiska.
 
Sv: Lek&Buslandet i Göteborg

Visst är det så, men då är nog de flesta andra museer i Gbg "roligare". Vi går mycket på museer i Gbg och varken jag eller barnen gillar Sjöfartsmuseet, tyvärr. Det var inte ens längesedan vi var där. Det är så gammalt och känns verkligen långt ifrån uppfräschat. I jämförelse så tycker jag att Naturhistoriska är roligare, både för barn och vuxna - även om det också är lite dåligt uppdaterat.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp