På väg hem från jobbet. Helt färdig. Huvudet är mos efter så många dagar hemma Ikväll blir det ärtsoppa! (Ja jag vet, fel årstid men det är ju så gott!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det är bara sen ca kl 13Gud människa, nu låter du nästan som @LadyCovergirl Man blir ju trött bara av att läsa vad du hunnit med.
Dom är dom värstaHatar att gå runt och ha ont i magen över beslut som jag inte kan påverka ett dugg
Göm dig under en filt en stund och bara vila eller läs något kanske?
heartheart
Verkligen!Dom är dom värsta
Sädesärlan sitter på taknocken och kvittrar som besatt!
Hoppas hoppas hen får napp i dejtingen, jag vill ha sädesärlebo vid skorstenen igen!
Det låter dessutom så roligt när de joggar fram och tillbaka på altanens plasttak.
Dammsugit nedervåningen,deklarerat,laddat diskmaskinen,tvättat en matta,planterat om några blommor,grävt en halv ny rabatt,vattnat uteblommor, ätit sista jordgubbarna,så nu tänker jag åka till Ica o köpa nya och samtidigt hämta mina efterskickade nya skor (3 par) på vägen hem stannar vi hos bonden o klagar för att han inte plöjt något land åt mig eller varit här med lilla traktorn o rullat ut balarna samtidigt som jag rastar hundarna i hans skog.
Dobbis har utökat sin restaurangverksamhetVilat en stund och nu sitter jag här med kaffet och inser att mitt hem är kaos! Det är hästtäcke i vardagsrummet, en spånbal samt en ullaredskasse full med hö i KÖKET?! Och hallen är full av verktyg och nytvättad tvätt som halvvägs har hamnat in i sovrummet
Leif har inte gjort sin del och köksbänken ser ut därefter
Alltså jag är den ständiga ordning och reda och var sak har sin plats. Vad hände?
Flitiga @dobbis vill du ha min adress?
2-4 kan användas till Bea om du inte vill bjuda ett helt kompani på Bea.Vad gör man med 8 äggulor
Håller helt med dig .Det är inte värt det med tanke på så dåligt man mårVar rädd om dig, väggen är hård och hög att klättra över folk brukar halka ner ett par försök när dom testar verkar det som.
Han har rätt inställning allt går att laga med gaffa och går inte det så kasta bort det för då är det förbrukatEn anställd på fastighetsbolaget kallar jag det här inne, då han verkar tro att det mesta och lite till går att lösa med Silvertejp eller annan konstig, billig idé.